Wednesday 7 January 2015

THE UNFORGETABLE babak 5

babak 5: 

Banyak kenangan aku dan kawan-kawanku yang lain bersama DIA.. jadi kami memang tak pernah lupa untuk menyebut nama DIA setiap kali bersembang. Pengalaman bersama DIA memang jarang dapat.. DIA agak jahat sedikit jadi banyak yang dilakukan slalunya berbeza dari apa yang orang lain selalu buat, mungkin disebabkan itu.. kami senang bersama dia.. banyak idea-idea baru yang DIA berikan kepada k...ami untuk mengatasi masalah.. hahaha.. ketika muda, ketika belajar memang seronok. hurm.. baru teringat yang aku masih tidak memberitahu DIA yang aku ingin menumpang di rumahnya pada hari esok..lebih baik jika aku menalifonnya lebih awal. Kuletakkan buku di tepi dan mengambil talifon bimbitku dan menalifon DIA. "trutt... trutt... no yang anda dail tiada dalam perkhidmatan." ha?? Lima kali aku cuba untuk menalifon nombornya tetapi tiada jawaban. tiba tiba, Tettt tettt tett.. ada mesej yang masuk ke dalam talifon bimbimku ini.. aku membuka mesej tersebut. mesej berbunyi " Kalau kau nak tumpang rumah aku, boleh... ko ingat lagi tak macammana nak datang rumah aku tu? kalo ingat.. ko amek kunci kat kawasan tempat letak kasut tu.. aku da selitkan kunci rumah ki sebelah kasut sneakers ALLSTAR aku tu.. dan pastikan ko keluar balik sebelum 48 jam dari rumah itu." (end babak 5)

No comments:

Post a Comment