Wednesday 7 January 2015

THE UNFORGETABLE babak 3

babak 3: 

Akhirnya aku dapat gak pergi interview kerja setelah sebulan seminggu 2 hari aku apply kerja.. hari yang ditunggu telah pun tiba.. sesi temubualku bersama akak disana " Selamat pagi... Kami telah menerima surat daripada pihak encik dan telah melihat RESUME encik, kami berminat untuk encik datang ke sesi INTERVIEW di Kuala Lumpur.. bla bla bla.." tak payah la nak terang lebih-lebihkan.. ta...pi bila fikir balik.. aku nak pi kl.. nak tumpang umah sape ek.. bek aku talifon membe aku jap, die duk kl tak salah aku. hohohoho... Baik punya.. tengok hp topup pun takdak.. kene gi kedai mamak seberang jalan gak la nak gi cari topup... (5 minit berlalu~~ ) selesai men-topupkan kredit hp aku nie.. aku try tepon membe aku.. "truut, truut turuut..... tuttt...saaaalam bro.. ape cer? ada mana?" Member aku berkata "wasslam... aku ader kat pahang nie weyh... kenduri.. nape?" aku berkata "lusa ko ade kat kl tak? nak tumpang duk umah ko la kejap.. ak takde tempat berteduh, lagipun ak nak gi interview kat kl.." member aku berkata " ala weyh.. try call "DIA", dia duk kl kot.. ko tak tau ker? try ar kol DIA ne tau DIA ley tolong ko ke.." aku berkata "hurm.. aku pun trerlupa yang DIA duk kl.. adoyai.. lupe plak.. okay- okay takpa, nanti aku contact DIA.. ko jangan nak KENDURI plak kat sana.. haha" member aku berkata "haha.. celah mane aku KENDURI.. astagfirullahalazim! haha ok chow dulu." aku berkata "ok chow!" (end babak 3)

No comments:

Post a Comment