Thursday 26 December 2013

29 december... 2013, Jumaat..

Assalamualaikum, salam jumaat..

Huhuhu.. tak lame dah...
tak lame dah nak habis tahun 2013.. hendak melangkah ke zaman 2014...
aku masih ingat... aku masih ingat.. zaman sekolah dulu..
time aku darjah satu di sekolah Methodist sentul.. aku kerap melukis...

menjadi habit dah kot..

 paling feveret.. buku matematik la.. sbb ade kotak2... hehe..tapi memang feveret la.. dulu mak ayah bagi duit suh beli buku.. kita dah siap kira2 dah nak beli buku lebih.. buku untuk lukis2.. hehe
memang la.. time tu kecik2 lagikan... teringat balik.. bleh buat sengih sesorang..

paling hebat time.. aku melukis tranfomers time kecik dulu... then...
ade plak membe2 sekolah aku yang nak beli.. satu keping aku juai dlm 20sen kot..
balik sekolah boleh beli tora.. tora time tu dlm sehengget.. so kira lima lukisan jugaklah aku jual..

gempak tak aku...

sekarang ni.. aku kembali..
aku kembali kepada apa yang aku buat time kecik2 dulu...
betullah org kata.. cita-cita.. impian... selalunya hadir dari kecil lagi..
aku cuba untuk tabah dan teruskan...

teruskan dgn cita-citaku...


percaya atau tak... kita tgk dlm sethun.. apa yang akan aku capai...
buat masa ini.. segalanya mengikut perancangan... in sya allah.. ada kejayaan untuk org yang berusaha...

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment