Tuesday 1 December 2015

EPISODE 14 AKU ENGINEER : NO ESCAPED

ASSALAMUALAIKUM WARAH MATULLAH HIWABARAKATUH
BISSMILLAH...

okay.. sudah lama rasanya saya tidak post berkaitan dengan lanjutan siri aku engineer bahasa melayu.. sebenarnya episode ini masih lagi bersambung dan sambungannya boleh didapati dengan membeli buku secara online..

kepada yang tidak mengetahui hal ini.. bolehlah melihat sedikit sneak peek komik ini di post kali ini.. dan kepada yang berminat untuk menyambung baca komik ini bolehlah berhubung dengan saya.

hubungi saya di 019-2041649, atau pun email saya di taufikhafzi@gmail.com


inilah sneak peek untuk episode 14,

terima kasih!








JIKALAU BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN KOMIK INI BOLEHLAH 
INBOX ME AT 
https://www.facebook.com/Topekcomic/
ATAUPUN EMAILKAN KEPADA
taufikhafzi@gmail.com

terima kasih!!

No comments:

Post a Comment