Thursday 22 January 2015

PROLOG 3: AKU ENGINEER & PENDEKAR MELAYU

EPISODE YANG LALU..
Mr Engineer jatuh kedalam lubang hitam yang cukup dalam.
dikenali sebagai "THE DAMMED PiTTHOLE"
sehingga beberapa hari terasa jatuh kedalam itu.. dia tetidur dan pengsan.
akan tetapi selepas dia bukakan matanya semula..
dia sudah berada di dalam suatu kawasan yang dia rasakan bukan 
dunianya lagi? dimanakah dia?

ikuti sambungannya di disi.
PROLOG 3: THE NEw WORLD









HAHAHA!!
apakah yang akan berlaku seterusnya..
nantikan Prolog 4 
AKU ENGINEER & PENDEKAR MELAYU


Sudah nampak seronok cerita ini?
jgn lupa dpatkan kisah yang lebih seronok.

#AKU ENGINEER EPISODE 11

SUDAH BERADA DI PASARAN!!!
Dengan semakin ramai yang menyokong TOPEK COMICS.
In Sha Allah, topek comics akan meningkatkan lagi taraf
komik di malaysia!! Support. komik buatan orang Kita!!
dapatkan #AKU ENGINEER EPISODE 11

hanya berharga RM 10.00
transfer kepada akaun 
maybank; 1622263500531
bank islam: 1401402085719
nama: Muhammad Taufik bin Mohd hafzi

sesudah bnk in, tunjukkan receipt dan hantarkan gambar kepada
no tel saya: 019-2041649/ Taufiqe


Terima Kasih!!

No comments:

Post a Comment